
Την Παρασκευή 15/10 έγινε η απονομή των βραβείων στους μαθητές της περσινής Στ΄ και Ε΄ που διακρίθηκαν στο μαθηματικό διαγωνισμό.
Οι μαθητές της Στ΄ που βραβεύτηκαν ήταν οι εξής: ΝΤΙΤΣΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ αριστείο και βραβείο, ΛΟΥΠΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ βραβείο, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ βραβείο, ΧΑΖΙΖ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ βραβείο, ΚΑΠΕΛΛΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ έπαινο, ΑΥΛΟΓΙΑΡΗ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ έπαινο!
Ο Διευθυντής του σχολείου και η δασκάλα τους κ. Ευσταθίου Σταματία συνεχάρησαν τους μαθητές και τους ευχήθηκαν καλή πρόοδο και στο γυμνάσιο!

Από την περυσινή Ε΄βραβεύτηκε ο Κοτσαρίδης Βασίλειος-Μάριος ,μαθητής της φετινής Στ’!
