ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Την Παρασκευή 15/10 έγινε η απονομή των βραβείων στους μαθητές της περσινής Στ΄ και Ε΄ που διακρίθηκαν στο μαθηματικό διαγωνισμό.

Οι μαθητές της Στ΄ που βραβεύτηκαν ήταν οι εξής: ΝΤΙΤΣΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ αριστείο και βραβείο, ΛΟΥΠΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ βραβείο, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ βραβείο, ΧΑΖΙΖ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ βραβείο, ΚΑΠΕΛΛΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ έπαινο, ΑΥΛΟΓΙΑΡΗ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ έπαινο!

Ο Διευθυντής του σχολείου και η δασκάλα τους κ. Ευσταθίου Σταματία συνεχάρησαν τους μαθητές και τους ευχήθηκαν καλή πρόοδο και στο γυμνάσιο!

Από την περυσινή Ε΄βραβεύτηκε ο Κοτσαρίδης Βασίλειος-Μάριος ,μαθητής της φετινής Στ’!

https://www.taxydromos.gr/m/422514/diakrithhkan-mathhmatika-myala-apo-th-magnhsia.html?fbclid=IwAR0i1afELM3eQoqzaCpPCpzEVUzJiHo1Ei9IGIG9dn1yLJjUvtVfDXLR5PI