Μια ξεχωριστή δράση πραγματοποίησαν τα παιδιά της Α’ τάξης του σχολείου μας, συμμετεχοντας στο πρόγραμμα “Παίζω και μαθαίνω ιστορία και τέχνη στην πλατεία του Αναυρου”.Εκεί με την καθοδήγηση της Μουσειοπαιδαγωγου γνώρισαν τα γλυπτά του παραλιακού μετώπου ανακάλυψαν το συμβολισμο τους και την ιστορία τους. Η ευχαρίστηση όμως έκπληξη της ημέρας ήταν πως εκεί διεξάγονταν ταυτόχρονα αγώνες ποδηλατοδρομίας και διαδραστικά παιχνίδια στα οποία πήραν μέρος και οι μικροί μας μαθητές.Γυρισαμε στο σχολείο γεμάτοι εικόνες και εμπειρίες







