
Στο πλαίσιο συνεργασίας του σχολείου μας με την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), η ψυχολόγος Ναυσικά Βρατσίνη και η Κοινωνική Λειτουργός Κατερίνα Τέζα υλοποιούν προγράμματα προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας με στόχο την ενίσχυση των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών. Στη σχολική ζωή είναι απαραίτητη η διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας και επικοινωνίας που διευκολύνει την έκφραση συναισθημάτων, απόψεων και την ενίσχυση της αυτοεικόνας. Η εργασία σε ομάδες και η αίσθηση του “ανήκειν”, βοηθά στην διερεύνηση των δυνατοτήτων-ικανοτήτων των παιδιών μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον.




