Η σχολική νοσηλεύτρια επισκέφθηκε την Ε’ τάξη του 24ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου και μίλησε στα παιδιά για την εφηβεία και την έμμηνο ρύση. Με απλό και κατανοητό τρόπο εξήγησε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα και τη σημασία της σωστής ενημέρωσης. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, έκαναν ερωτήσεις και εξέφρασαν τις απορίες τους. Μέσα από τη συζήτηση καλλιεργήθηκε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού. Η δράση βοήθησε τα παιδιά να νιώσουν πιο άνετα και ενημερωμένα για αυτό το σημαντικό στάδιο της ζωής τους.








Στην συνέχεια της ενημέρωσης για την υγεία και υγιεινή της έμμηνου ρύσης μοιράστηκε ενημερωτικό υλικό στους μαθητές μας αλλά και προιόντα περιόδου
