Αμέσως μετά τις διακοπές του Πάσχα έγινε η φύτευση αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών με τη βοήθεια της εθελοντικής ομάδας “ΕΠΟΜΕΑ ΒΟΛΟΥ..” ήταν μια μέρα δράσης δημιουργίας και ικανοποίησης από την πλευρά των μαθητών που κατάφεραν να φυτευτούν τα δικά τους φυτά!!!
Λίγες μέρες αργότερα μόλις οι καιρικές συνθήκες το επέτρεψαν φυτεύσαμε και τα λαχανικά μας ντοματάκια και αγγουράκια. Από εκείνη την ημέρα άρχισαν και οι δράσεις υπευθυνότητας και φροντίδας του κήπου .Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες άλλοι δημιούργησαν φυτολόγιο που κατέγραφαν και ακόμη καταγράφουν κάθε εβδομάδα την πρόοδο των φυτών μας και άλλοι έχουν την υπευθυνότητα να ποτίζουν τον κήπο μας κάθε δύο μέρες…
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν η Α’, Β’ και το τμήμα Ένταξης του σχολείου μας στα πλαίσια της συμπερίληψης δράσεων
Αρωγοί στην προσπάθεια μας αυτή ήταν η εθελουσία μυϊκή ομάδα ΕΠΟΜΕΑ ΒΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΘΕΡΜΑ








Το φυτολόγιό μας


