Όταν η αγάπη ξεχειλίζει…!

Για μια ακόμη φορά ενόψει των αγίων ημερών του Πάσχα και έχοντας ως πρότυπο τη θυσιαστική αγάπη του Κυρίου μας για τον άνθρωπο οι μαθητές και οι μαθήτριες του 24ου ΔΣ Βόλου με τη συνδρομή των μαθητών και μαθητριών του 15ου ΔΣ Βόλου συλλεξαν και διένειμαν είδη διατροφής και καθαριότητας στο Σπίτι Γαλήνης Χριστού του Ι.Ν.Αγιας Αικατερίνης Βόλου και στο Γηροκομείο Βόλου!Τα συγκεκριμένα είδη συνοδεύονταν από ευχετήριες πασχαλινές κάρτες τις οποίες φιλοτέχνησαν με πολλή προθυμία και αγάπη οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ Δ και ΣΤ τάξεων του 24ου ΔΣ Βόλου με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών του σχολείου Βεργουλια Αποστολίας Παπαϊωάννου Παναγιώτας Λαμπρογιωργου Γαβριέλας Νασιακου Δημήτρη και Παπαδοπούλου Καλυψούς !Η όλη προσπάθεια εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με τίτλο “Το καλαθάκι της Αγάπης” που υλοποιείται με επιτυχία για δεύτερη χρονιά στο σχολείο μας και στόχο έχει την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών μας ως προς τον εθελοντισμό και την σπουδαιότητα της ανιδιοτελούς προσφοράς και στήριξης κάθε εμπεριστατου συνανθρώπου μας! Ευχαριστούμε από καρδιάς τους γονείς και κηδεμόνες που στήριξαν αυτήν την πράξη αγάπης, τους σεβαστούς πατέρες της ενορίας π.Αποστολο και π.Σταυρο για τη ζεστή υποδοχή τους την εκπαιδευτικό του σχολείου μας Μαρίζα Παπαδημητρίου για τη διευκόλυνση της μεταφοράς των ειδών στον Ι.Ν Αγίας Αικατερίνης Βόλου και τους εκπροσώπους του Γηροκομείου Βόλου που βοήθησαν στη μεταφορά των ειδών στο Ίδρυμα!Όσο υπάρχουν τέτοια παιδιά μπορούμε να ελπίζουμε σε έναν καλύτερο και πιο ανθρώπινο κόσμο!