Οι μαθητές μας τραγούδησαν ”τον Λάζαρο”……έκαναν Πασχαλιάτικο bazaar….στόλισαν με δημιουργίες τους το σχολείο!!!Ανταλλάξαμε ευχές ……. και περιμένουμε να βρεθούμε ξανά στις 13 Μαϊου!
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!





Οι μαθητές μας τραγούδησαν ”τον Λάζαρο”……έκαναν Πασχαλιάτικο bazaar….στόλισαν με δημιουργίες τους το σχολείο!!!Ανταλλάξαμε ευχές ……. και περιμένουμε να βρεθούμε ξανά στις 13 Μαϊου!