Στις 24.03.2023 πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή στο πλαίσιο της επετείου για την 25η Μαρτίου 1821.
Τη γιορτή ανέλαβαν να οργανώσουν και να παρουσιάσουν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης των συστεγαζόμενων 15ου και 24ου Δ. Σχ. Μέσα από κείμενα, ποιήματα, εικόνες και σκετς προβλήθηκαν χαρακτηριστικά στοιχεία της ελληνικής επανάστασης, όπως ήταν η Φιλική Εταιρεία, το κίνημα του φιλελληνισμού, οι ήρωες της επανάστασης, οι γυναίκες που θυσιάστηκαν για να μην πέσουν στα χέρια του εχθρού. Τη γιορτή εμπλούτισαν για άλλη μια φορά τα όμορφα σκηνικά, τα διαχρονικά τραγούδια και χοροί.
Συντελεστές της παράστασης, εκτός από τους μαθητές, ήταν ο κ. Γεώργιος Καπουρνιώτης (ΣΤ 15ου), η κα. Γαβριέλα Λαμπρογιώργου (ΣΤ 24ου), η κα Αναστασία Παπαϊωάννου (Μουσικός) και η κα Ιωάννα Νικολαΐδη (Γυμνάστρια ).







