Οι μαθητές της Β΄τάξης, με την βοήθεια των εκπαιδευτικών Κατερίνας Αναστασίου και Σοφίας Ζωγραφίδου, επιμελήθηκαν την διακόσμηση της κεντρικής εισόδου του σχολείου, για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 με δικές τους δημιουργίες.
Προηγήθηκε συζήτηση με τους μικρούς μαθητές για το νόημα της συνεργασίας μεταξύ των σκλαβωμένων Ελλήνων και του πνεύματος αλληλεγγύης που οδήγησαν σταδιακά στην απελευθέρωση του έθνους.




