Συγκινητικές στιγμές ζήσαμε σήμερα στο σχολείο μας στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που εκπονείται φέτος από τις Γ’ Ε ‘ και ΣΤ’ τάξεις με τίτλο “Το καλαθάκι της αγάπης” ,και έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές μας την αξία του εθελοντισμού και του φιλανθρωπικού έργου σε εμπερίστατους συνανθρώπους μας. Συγκεκριμένα οι μαθητές των τριών τάξεων έφτιαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες και έγραψαν τα δικά τους μηνύματα αγάπης και στήριξης οι οποίες μέσω της WIN CANCER θα διανεμηθούν σε ογκολογικούς ασθενείς που υποβάλλονται σε θεραπείες τις ημέρες των γιορτών στα αντικαρκινικά νοσοκομεία όλης της χώρας!Οι δημιουργίες τους εξέπληξαν και συγκίνησαν όλους μας! Μια σημαντική λεπτομέρεια που ανακαλύψαμε μετά το πέρας της δραστηριότητας :Οι κάρτες δημιουργήθηκαν ανήμερα της γιορτής του Αγίου Παταπίου προστάτη των καρκινοπαθών!
“Το καλαθάκι της αγάπης”








