Δράση του σχολείου με θέμα “Συνεργασία μεταξύ μαθητών/τριών….- ” Όλοι μαζί… τα καταφέρνουμε… καλύτερα!”, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις : Αναστασίου Κατερίνα, Παπαδημητρίου Μαρίζα, Ζιώγου Βασιλική, Ζωγραφίδου Σοφία, …. (1η παρουσίαση)
Η ψυχολόγος του σχολείου μας, Ναυσικά Βρατσίνη, παρουσίασε στους μαθητές της Α΄τάξης την σημασία της συνεργασίας……….
- παιχνίδι γνωριμίας με μπάλα σε κύκλο
- παιχνίδι συντονισμού και συνεργασίας με χάρτινη κορδέλα συνοδεία μουσικής
- συζήτηση-καταγραφή στον πίνακα (τι χρειάστηκε η ομάδα για να τα πάει καλά);
- το λουλούδι της ομάδας(ανά ζευγάρια δημιούργησαν κοινή ζωγραφιά σε πέταλα λουλουδιού.
- συνεργασία για παρουσίαση της ζωγραφιάς στην ομάδα
- σχηματισμός του λουλουδιού










