Δράση:”Όλοι μαζί….τα καταφέρνουμε … καλύτερα! Ομαδικότητα-συνεργασία!”

Δράση του σχολείου με θέμα “Συνεργασία μεταξύ μαθητών/τριών….- ” Όλοι μαζί… τα καταφέρνουμε… καλύτερα!”, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις : Αναστασίου Κατερίνα, Παπαδημητρίου Μαρίζα, Ζιώγου Βασιλική, Ζωγραφίδου Σοφία, …. (1η παρουσίαση)

Η ψυχολόγος του σχολείου μας, Ναυσικά Βρατσίνη, παρουσίασε στους μαθητές της Α΄τάξης την σημασία της συνεργασίας……….

  • παιχνίδι γνωριμίας με μπάλα σε κύκλο
  • παιχνίδι συντονισμού και συνεργασίας με χάρτινη κορδέλα συνοδεία μουσικής
  • συζήτηση-καταγραφή στον πίνακα (τι χρειάστηκε η ομάδα για να τα πάει καλά);
  • το λουλούδι της ομάδας(ανά ζευγάρια δημιούργησαν κοινή ζωγραφιά σε πέταλα λουλουδιού.
  • συνεργασία για παρουσίαση της ζωγραφιάς στην ομάδα
  • σχηματισμός του λουλουδιού