Η κάθε τάξη έκοψε την πίτα της και ο τυχερός που βρήκε το φλουρί πήρε και ένα δωράκι από τον σύλλογο γονέων! Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας “Καλή χρονιά”…..με υγεία και πρόοδο!!


α’ τάξη 
β’ τάξη 
γ’ τάξη 
δ’ τάξη 
ε’ τάξη 
στ’ τάξη
Η κάθε τάξη έκοψε την πίτα της και ο τυχερός που βρήκε το φλουρί πήρε και ένα δωράκι από τον σύλλογο γονέων! Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας “Καλή χρονιά”…..με υγεία και πρόοδο!!






