Οι “τυχεροί”…. της χρονιάς!!

Η κάθε τάξη έκοψε την πίτα της και ο τυχερός που βρήκε το φλουρί πήρε και ένα δωράκι από τον σύλλογο γονέων! Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας “Καλή χρονιά”…..με υγεία και πρόοδο!!