Τελετή αποχαιρετισμού αποφοίτων

Με μια λιτή και γεμάτη συγκίνηση τελετή αποχαιρετίσαμε και φέτος τους μαθητές της Στ΄ τάξης.

Γονείς και μαθητές παρακολούθησαν ένα video γεμάτο μνήμες….., στιγμές….., δράσεις και εκδηλώσεις από την εξαετή πορεία τους στο δημοτικό. Η τελετή έκλεισε με παραδοσιακούς χορούς και βραβεύσεις για τη συμμετοχή τους σε διάφορες δράσεις!