Βιωματική μάθηση στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών!

Οι μαθητές της Στ΄τάξης επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό της Αγίας Αικατερίνης με την εκπαιδευτικό κ.Βεργούλια Αποστολία, όπου ο Πατέρας Αντώνιος Μπογιατζόγλου με άψογο τρόπο τους γνώρισε τα μέρη του ναού, την εικονογράφηση, τα ιερά σκεύη, τα εκκλησιαστικά βιβλία, καθώς και το τελετουργικό της Θείας Λειτουργείας. Τέλος οι μαθητές επισκέφθηκαν το αρχονταρίκι!