
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Αγαπητά μας παιδιά
Ακόμα μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Μια χρονιά γεμάτη νέες γνώσεις και εμπειρίες, δημιουργικές δραστηριότητες και όμορφες στιγμές.
Αγαπητά μας παιδιά είμαστε περήφανοι για όλα όσα καταφέρατε με υπομονή αλλά και με επιμονή! Για κάθε βήμα, για κάθε προσπάθεια που κάνατε στο δρόμο της γνώσης αλλά και της αρετής.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία , την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Χάρη σε αυτές συμπορευτήκαμε έχοντας ως κοινό στόχο την πρόοδο, την εξέλιξη και την ευημερία των μαθητών και των μαθητριών μας μέσα σε ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον.
Αγαπητά μέλη του Διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων σας ευχαριστούμε που κατά τον πρώτο χρόνο της θητείας σας σταθήκατε αρωγοί στην προσπάθειά μας για προσφορά ποιοτικής εκπαίδευσης και ουσιαστικής Παιδείας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
Ευχόμαστε σε όλους και όλες σας καλό καλοκαίρι με όμορφες στιγμές και ξεκούραση.
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
