Το σχέδιο δράσης ΄΄ Αλλάζω τους χώρους μάθησης …ανακαινίζω το σχολείο μου …..το δεύτερό μου σπίτι!΄΄ έχει στόχο την ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών στη σημασία του χώρου στις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές διαδικασίες.
Η βελτίωση της αισθητικής των σχολικών αιθουσών, και του προαυλίου χώρου, η οργάνωση της βιβλιοθήκης, του βεστιάριου, των κοινόχρηστων χώρων ,η ενίσχυση του εξοπλισμού και της οργάνωσης του αθλητικού υλικού, υλοποιείται με συνεργασία μαθητών- εκπαιδευτικών-γονέων!
Ομάδα Δράσης :Αναστασίου Κατερίνα, Ζωγραφίδου Σοφία, Μαλλιαρός Γιώργος, Δρόσος Θανάσης.
Οι μαθητές της Στ΄ έφτιαξαν αφίσα με τον μηχανισμό των Αντικυθήρων η οποία αναρτήθηκε στον κεντρικό διάδρομο του σχολείου!




