Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ ‘τάξης συμμετείχαν σε δράσεις που οργανώθηκαν και παρουσιάστηκαν από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ. Παπαδημητρίου Μαρίζα, κ. Μάνου Ευαγγελία. Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών του σχολείου μας οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν τον κόσμο αυτών των παιδιών. Συζήτησαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθώς και πώς μπορεί ο καθένας μας να συμβάλλει στη συμπερίληψη τους σε επίπεδο τάξης και σχολείου. Αποδοχή, σεβασμός, ενσυναίσθηση στη νευροδιαφορετικότητα.