Κυκλοφοριακή αγωγή οδική ασφάλεια

Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης επισκέφτηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Βόλου με στόχο οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με μια σειρά ζητημάτων που συνδέονται με με την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια.

Στόχος η πρόληψη ατυχημάτων, μέσα από τη διαμόρφωση δεξιοτήτων για υπακοή στην οδική σήμανση, για ασφαλείς μετακινήσεις ως πεζοί, ποδηλάτες και ως οδηγοί οχημάτων.