Θέλω και μπορώ να επικοινωνώ με τη γλώσσα της καρδιάς.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης με την βοήθεια της εκπαιδευτικού του σχολείου μας κ. Μάνου Ευαγγελίας και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες γνώρισαν τη νοηματική γλώσσα.

Μια γλώσσα που βασίζεται στην κίνηση των χεριών, στη στάση ή την κίνηση του σώματος και στις εκφράσεις του προσώπου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ένιωσαν ότι μπορούν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους χωρίς τον ήχο της φωνής τους.