Οι μαθητές της Δ΄ τάξης ΄΄κλείνουν΄΄ τον κύκλο δημιουργιών των μαθητών του σχολείου που στολίζουν τις γωνιές του σχολείου και θυμίζουν σε όλους μας την αξία της συνεργασίας!
Δουλεύω ομαδικά …και προσφέρω στο σχολείο μου! Εφαρμόζω την συνεργασία στην καθημερινότητά μου στο σχολείο μου-κάνω την ζωή μου στο σχολείο πιο “ενεργή”!





