Όλοι μαζί….τα καταφέρνουμε… καλύτερα!/Ομαδικότητα- συνεργασία!

Στα πλαίσια της δράσης ομαδικοτητα, συνεργασία η Α τάξη ακούει από την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας την ιστορία “Ένα σπίτι για όλους” και ζωγραφίζει το “σπίτι της “συνεργασιας”!