Διαδικτυακή ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για την μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο…..

Οι μαθητές της Α΄ τάξης και των δύο σχολείων 24ου και 15ου αντάλλαξαν ευχές με τα παιδιά του 15ου νηπιαγωγείου και απάντησαν στις απορίες που είχαν σχετικά με την μετάβασή τους στο Δημοτικό!