Οι μαθητές της Α΄ τάξης και των δύο σχολείων 24ου και 15ου αντάλλαξαν ευχές με τα παιδιά του 15ου νηπιαγωγείου και απάντησαν στις απορίες που είχαν σχετικά με την μετάβασή τους στο Δημοτικό!
Διαδικτυακή ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για την μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο…..



