Ο Δεκέμβρης μπήκε και ο στολισμός του σχολείου μας ξεκίνησε! Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα…..για να ζεσταθούν οι καρδιές μας…..!!!!









Ο Δεκέμβρης μπήκε και ο στολισμός του σχολείου μας ξεκίνησε! Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα…..για να ζεσταθούν οι καρδιές μας…..!!!!
