Εν όψει της 3ης Δεκεμβρίου, Παγκόσμιας Ημέρας ατόμων με αναπηρία, οι δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών μας ήδη ξεκίνησαν !!!!

Παιχίδι αισθήσεων

Τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα ν΄αντιληφθούν τον κόσμο γύρω τους μέσα από την αφή και την όσφρηση.